معرفی چیپ های جدید گرافیکی NVIDIA
کامپیوتر برای همه
اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِیِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی كُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً
معرفی چیپ های جدید گرافیکی NVIDIA
نویسنده: [صیاد یعقوبی دولق] در تاریخ: [دو شنبه 2 ارديبهشت 1392] [1:17]

NVIDIA امروز به صورت رسمی از جدیدترین چیپ های گرافیکی خود که مخصوص استفاده در لپ تاپ هاست و از سری ۷۰۰M می باشد رونمایی کرد. این چیپ ست های گرافیکی که قدرت پردازشی بالاتری دارند بر پایه معماری Kepler بنا نهاده شده اند ؛تمامی مدل ها در این سری قابلیت اجرا با بالاترین کیفیت ممکن را به صورت اتوماتیک دارا بوده شامل ۵ مدل GeForce GT 750M, 745M, 740M, 735M و ۷۲۰M نیز می شوند. تکنولوژی GPU Boost 2.0 در این سری باعث شده تا پردازش به صورت ویژه ای سریعتر انجام گیرد ضمن این که این پردازنده ها همگی دارای تکنولوژی NVIDIA’s Optimus نیز می باشند البته با استفاده از بهینه سازی های انجام شده عمر باتری لپ تاپ ها هم در استفاده از این چیپ ها افزایش پیدا خواهد کرد چرا که تنها در صورت لزوم نهایت کارآیی این کارت های گرافیکی فعال خواهد شد.

 

پنجره ای جدید به دنیای تکنولوژی www.neowin.ir

 

 

Kepler معماری جدیدی است که برای اولین بار است در کارت های گرافیکی NVIDIA مورد استفاده قرار می گیرد و قلب تپنده چیپ های سری ۷۰۰ بعد از سری ۶۰۰ که بر پایه معماری Fermi بنا نهاده شده بودند قرار است که در مدل های جدید لپ تاپ مورد استفاده قرار گیرند. البته اولین مدل از سری ۷۰۰ که ۷۳۰M نام دارد ماه ژانویه روانه بازار شده است ولی مدل های جدید از امروز قابل دسترس سازندگان کارت های گرافیکی و لپ تاپ ها قرار خواهند گرفت. NVIDIA یک چارت هم از نوع پردازش این ۵ مدل ارائه کرده که دیدن آن خالی از لطف نیست ؛ توضیحات تکمیلی در مورد هریک از این ۵ مدل کارت گرافیک در سایت سازنده به تفضیل ذکر شده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: کامپیـــــــوتر، ،